Κριτική για το Splinters από τον Γιώργο Σαμπατακάκη, Athens Voice
- 1.Η δραματουργία της Νίνας Ράπη, από τον Μενέλαο Καρατζά, The Greek Play Project
- 2.Κριτική για το βιβλίο “Κατάσταση Φούγκας” στο λογοτεχνικό περιοδικό Δέ(κατα)
- 3.Κριτική για το Splinters από Κωνσταντίνο Μπούρα, grafein.gr
- 4.Κριτική για το Splinters από τον Γιώργο Σαμπατακάκη, Athens Voice
- 5.Κριτικές και παρουσιάσεις για το Splinters, 2017-2018
- 6.STAY STILL SO YOU DON’T HURT by Nina Rapi, Official Selection @ New York and Rome Festivals
- 7.On WRITING by Nina Rapi in the context of a special tribute to Greek playwrights, Frear literary magazine, Sept. 2023
“Η Νίνα Ράπη ανήκει σε μια queer γενιά Ελλήνων δραματουργών που δεν ηθογραφούν (δεν κλείνονται δηλαδή σε εγχώριους μικρόκοσμους), αλλά περιστέλλουν την ανθρώπινη κατάσταση σε περιγραμματικά προγράμματα του ζην και του πάσχειν. Ο λόγος της Ράπη, που με τη θραυσματικότητά του συνηγορεί υπέρ μιας ασυδοσίας της γραφής, είναι κι αυτός η συνείδηση ενός κατακερματισμένου ιδεολογικά κόσμου. Μέσα σε αυτόν τον ανοίκειοκαι εχθρικό για τους διαφορετικούς κόσμο όλοι οι μη «κανονικοί» είναι αναγκασμένοι να ζουν μόνον για να αντιστέκονται ή για να γίνονται αντικείμενα απόλαυσης. Ωστόσο, το σύνολο του έργου της Ράπη καθιστά καθολικό ένα αίτημα για διάλυση των δομών της κανονικότητας (αισθητικών και ιδεολογικών), καταγγέλλοντας συχνά τις δυνάμεις καταστολής κάθε ομοφυλόφιλης επιθυμίας.
Τα Splinters είναι επτά μικρά μονόπρακτα για τις ανθρώπινες σχέσεις. Πρόκειται ουσιαστικά για μικρές παραβολές πάνω στο θέμα της ανθρώπινης ελευθερίας, αλλά κυρίως για το κατά πόσο οποιαδήποτε μορφή συνύπαρξης είναι ένα σχήμα πειθαρχημένης ελευθερίας που πάντα εμπεριέχει έναν Δούλο και έναν Αφέντη (και δηλαδή τον Έρωτα και τον Θάνατο). ”
Η συνέχεια εδώ: